måndag 10 september 2007

Betala för min fitta!

Troligen har du redan betalat för min phitta. Och jag delar med mig av den helt gratis till de jag känner för att ha sex med. Det handlar inte om prostitution.

Ja, det låter ju mycket värre än vad det är. Framför allt låter det provocerande.
Men det är faktiskt helt sant. Om du är svensk medborgare så har du sannolikt betalat för min fitta. Eftersom sjukvården har kommit fram till att min kropp inte borde ha en snopp så har operationen betalats genom sjukvården. Jag betalade helt vanliga sjukvårdsavgifter för operationen och tiden jag var inlagd efter könsbytet. Det gick på några hundralappar, men hela processen kostade mer blod, svett och tårar än vad som går att ersätta i pengar.

Här med uppmuntrar jag alla skattesmitare att genast börja betala.
Betala in din skatt så att sjuka kan få vård!
Betala för min fitta!

Inga kommentarer: